29 Mayıs 2013 Çarşamba

geleneksel kanka toplaşması

    Geçtiğimiz hafta sonu kankalarımı çağırıp güzel keyifli bol sohpetli bir gün geçirdik.. raporlu olduğumdan dolayı farklı bir menü oluşturmak,  daha önce denemediğim tarifleri yapmak istedim. Çeşitli yemek sitelerinden bloglardan sıkıcı olmayan kolay tarifleri listeledim. Masa düzeni , aksesuarlar küçük farklı detayları da atlamadan işe koyuldum. arkadaşlarımın arasında çalışan tek kadın olduğum için benden bu kadar çok şey beklemeyeceklerini tahmin edebiliyordum ve de doğru çıktı : ) hatta aralarında konuşup en fazla 3 çeşit yapar demişler : ) bense bir gün önceden neredeyse hepsini halletmiştim bile.. ilk olarak en kolay olanıyla yani krem şantili kurabiyeyle başladım , oldukça kolay sadece 3 adet malzemesi var. krem şanti sıvı yağ ve un.. 25 dk da pişti gitti,  anlık misafirler için de bire bir doğrusu.. hemen ardından ıspanaklı pasta , akabinde sirkeli kurabiye, mercimek köftesi ve enfees çokotoplar hazırladım. (fotografını çekmeyi unutmuşum ). en son olarak da yeşil mercimekli börek yapacaktım ki onu da sabah hallettim, gelmelerinden 15 dk önce fırına atıp sıcak servis yaptım. günün şampiyonu da o oldu. saniyeler içinde tükendi :) ve devamı beklendi. (tarifler için yazılara tık tık) fotograflarıdaaaa işte burdaaa ; )









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder