15 Haziran 2013 Cumartesi

Kına Gecesi Kurabiyeleri ve Pastası :)

         Geçenlerde çok sevdiğim bir arkadaşımın kına gecesini yaptık kızlar arasında. hemen hemen 15 kişi kadardık.. kendi aramızda anlaşıp menü tertip ettik.. ben kurabiye ve pasta yapmak için gönüllü olarak atladım ortaya :) kına gecesi konseptine uygun kalp şekilli kurabiyeleri yapıp tek tek paketledim üzerlerine etiket de zımbalamıştım ama o hallerini çekmeyi unutmuşum. Pastaya gelince daha önce iki katlı olarak denememiştim bu ilk deneyimimdi, şeker hamurunu kaplarken biraz zorlandım ama yinede güzel oldu, gül süslemeleri ,kemer ve boncuklar oldukça zamanımı aldı hepsi bittiğinde saat 02:00 olmuştu. ama deydi doğrusu.. herkes çok beğendi ve afiyetle yendi.  




Gölbaş'ından Eryaman'a gidene kadar pastanın tipi kaydı :)

   
bu da kına gecenin en minik bireyi :)







3 yorum:

  1. allah nazardan saklasin...benim icin koklarmisin gigisindan guzel minigi:)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,
    Öncelikle Hayırlı Ramazanlar diliyorum.
    Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim :))Ellerinize ve emeklerinize sağlık, Hepsi harika olmuşlar :))
    Sizi izlemeye aldım, bana da beklerim: http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşmek dileğiyle,
    İzmir'den sevgiler gönderiyorum...

    YanıtlaSil
  3. "Cihan" amin teşekkür ederim eve gider gitmez senin için de kokluyorum hatta öpüyorum ; )

    "Fatma Damyan" Çok sağol, bende hemen bloğuna daldım ve çıkmam zaman aldı : ) izninle öğreneceğim ve örnek alacağım çok şey olacak... sevgiler

    YanıtlaSil