20 Haziran 2014 Cuma

Artık yaza hazırız :)

                 Yaz gelince alışveriş yapmak da ayrı bir keyif veriyor. Vitrinler cıvıl cıvıl rengarenk olunca aldıkça alasım geliyor her zaman. zaten satıcıların amacı da bu. :) ama ne yalan söyliyim taktikleri oldukça başarılı. 
Melis ve kendim için yapmak istediğim yaz alışverişime yalnız çıkmaya karar verdim ve günlerden 19 mayıstı. (buradan bloğa ne kadar geç yazdığım anlaşılıyor :) resmi tatil olduğu için Melisciği bakıcısına bıraktım. rahat rahat istediğimi alırım kafam da rahat olur dedim attım kendimi alışveriş merkezine. 
                Bilmeyenler için söyleyeyim Ankara'nın Gölbaşı semtinde oturuyorum. Şehir merkezine uzak olduğu için herzaman kızılay, ulus gibi yerlere gitmiyorum. Genel olarak AVM tercilerim Ankamall, Panora , Acity, ve yeni açılan Tauruos avm oluyor. bütün ihtiyaçları birden karşılamış oluyorum. Meliscik için günlük giyebileceği kısa kollu birkaç t-shirt, şort, gömlek vs aldım kendime de iş yerinde rahatlıkla giyebileceğim yarı resmi yeşil ve pembe polo t- shirt ve bir pantolon aldım.. ama sizinle paylaşmak istediklerim sandaletlerimiz çünkü ikisini de çok beğenerek aldım. sanırım yaz boyunca ayağımdan çıkmayacaklar.. Tabi havalar böyle yağmurlu çamurlu giderse pek fazla şansım yok gibi : )
Marka ve fiyatlarını merak edenlerler olursa diye yazıyorum
benim sandaletim İnci Yeni Sezon fiyatı : 99 TL (kredi kartımda 50 tl bonus vardı 49 tl ye gelmiş oldu )
Melis Hanımın sandaleti ise Zara Baby : 69 TL
(online görmek için buraya tık )
(online görmek için buraya tık )



Mutlu Günleriniz Olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder