10 Ekim 2013 Perşembe

Kurban Bayramı ve Düğün

       Kurban bayramına sayılı günler kaldı. Beni asıl heyecanlandıran bayram bitiminde abimin düğününün olması. Hazırlıklar sırasında yanlarında fazla olamadım ama elimden geldiğince destek çıkmaya çalıştım . Aileden uzak olmak bu zamanlarda insanın içine oturuyor. Bir bütün olmak çok önemli , özellikle aile bağları köklü ve kuvvetliyse. Orada olmak için sabırsızlanıyorum yarın yola çıkacağım için de ayrı bir stres ve sıkıntı içerisindeyim.
     Kızımla yolculuk yapmak ne kadar eğlenceli olsa da yolculuk sonunda kollarım hissiz bir hale geliyor. o da kucağımda perişan oluyor. ama bu kez farklı yollar denemem gerekecek. mesela ayağımın altına küçük bir tabure mutlaka alacağım emzirirken çok zorlanıyorum bu beni oldukça rahatlatır diye tahmin ediyorum..

     şimdiden bayramınızı kutluyorum... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder